Product from Adobe

Jumaat, Januari 23

Novel Drama : 4 plus One jadi KITA [Prolog]


Hasil kesengalan bersama : Adra Adlina dan LeaQistina


** Cover Drama Novel: 4 plus One jadi KITA

Babak 1


Lokasi : Kolej Lavender


Suasana :


Di satu pagi yang indah, seawal jam 7.30 pagi perkarangan Kolej Lavender telah menerima kehadiran para pelajar yang menaiki pelbagai jenis kereta mewah. Satu demi satu, semuanya bersilih ganti.


Namun, tiba-tiba suasana yang tenang menjadi kecoh apabila kedengaran satu suara yang menjerit mengatakan ada pelajar yang menerima nota maut dari F4.



**Nota maut F4


Azwan terduduk. Wajahnya pucat dan bingung. Oh tidak!! Apa salah aku..? Belum sempat Azwan berfikir mengenai tindakan yang selanjutnya, seluruh pelajar Kolej Lavender telah pun mengerumuninya.


Apakah yang berlaku pada Azwan? Nantikan saja kisah seterusnya.. hehe..

8 komen yang diterima:

Tanpa Nama berkata...

cm hana yori dango...hehehe

LeaQistina on 23 Januari 2009 2:51 PG berkata...

alamak.. cepatnya komen.. hehe.. lea lom sempat nak letak pengenalan citer kat tepi tu.. hehe.. apa pun thanx ek.. sbb komen.. :)

jangan lupa baca pengenalan citer kat sebelah tu.. huhu..

~~Lolipop~~ on 23 Januari 2009 10:51 PG berkata...

huhuhuhuhu........
nota maut tu pon dah nmpk kejam,
muahahaha...

lea cpt smbg yek..
adessss.....

wosamurai on 23 Januari 2009 12:54 PTG berkata...

versi malaysia punyer citer...

+ S a P p H i r E + on 29 Januari 2009 10:50 PG berkata...

wa ade malay version r..huhu.
kalo wat drama ni kan best.
lepas meteor garden ade 2 version g.
jepun n korea.

♡ Eibu June's ♡ on 21 Februari 2009 8:09 PTG berkata...

salam lea...
ske2 cite ni..nmpknya ibu agak ketinggalan zaman skit tp x kiralah..hehehe
nak bca setrusnya..
nti ibu komen lagi..

.:miss=fair[a]h:. on 26 Jun 2009 12:23 PG berkata...

hu~
kak lea..
cam Hana yori dongo & meteor garden jerk..
hehe..

Tanpa Nama berkata...

wahhh . BOYS OVER FLOWERS ! suke suke ;]

Peraduan Saya Mahu Hadiah PTS

Belajar Buat Ebook. Jual sendiri karya anda. Klik sini.

Mentor Jutawan. Klik sini.

Belajar Bermain Gitar Cara Pantas. Klik sini.

Kuasai Bahasa Inggeris dengan Mudah. Klik sini.

 

Laman Karya

Kalam Coretan Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino